Mieszkanie24h – nowość w ubezpieczeniach mieszkań dla Klientów mBanku

mBank wraz z BRE Ubezpieczenia wprowadza nowy produkt, dzięki któremu Klienci samodzielnie ubezpieczą mieszkanie i jego wyposażenie przed najczęściej występującymi zdarzeniami. Prosty wniosek on-line pozwala szybko i wygodnie przystąpić do ubezpieczenia.

Produkt „Mieszkanie 24h”, dostępny dla wszystkich posiadaczy eKONTA, gwarantuje ochronę ubezpieczeniową mieszkania:  jego elementów stałych i wyposażenia. Dodawane do polisy ubezpieczenie OC dodatkowo chroni przed wydatkami, gdy ubezpieczony wyrządzi szkodę sąsiadom, na przykład zaleje ich mieszkanie.

Produkt oferowany jest za pośrednictwem serwisu transakcyjnego i został stworzony w taki sposób, aby Klient mógł z niego skorzystać samodzielnie. Wystarczy wybrać jeden z trzech wariantów ubezpieczenia, a produkt zostanie aktywowany. Wypełnienie wniosku on-line trwa zaledwie kilka minut, do tego nie są konieczne oględziny rzeczoznawcy czy wycena dokonana przez agenta ubezpieczeniowego.

Eksperci rynku ubezpieczeń przygotowali produkt na podstawie informacji o zdarzeniach, które najczęściej przytrafiają się Polakom. Na tej podstawie zbudowane zostały dla  trzy gotowe rozwiązania, czyli warianty, różniące się od siebie wysokością sum ubezpieczenia: Minimum, Medium i Maksimum.

WARIANT

Minimum

Medium

Maksimum

ZDARZENIA

Sumy Ubezpieczenia

Pożar, zalanie etc.

20 000 zł

30 000 zł

60 000 zł

Kradzież, rabunek, dewastacja

10 000 zł

15 000 zł

30 000 zł

OC (gdy np. zalejesz sąsiada)

10 000 zł

20 000 zł

50 000 zł

Cena

19,90 zł

24,90 zł

34,90 zł

Zakresem ubezpieczenia objęte są:

Miesięczne opłaty tytułem ubezpieczenia „Mieszkanie 24h” pobierane są wprost z rachunku, dlatego Klienci nie muszą o nich pamiętać..

Do ubezpieczenia może przystąpić zarówno właściciel mieszkania jak i osoba korzystająca z mieszkania członka rodziny lub wynajmująca lokal.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).